wtorek, 10 września 2013

Foto mix 3

Idzie jesień, niestety :( Owszem, ma też piękne, słoneczne oblicze, ale...chyba nie w tym roku. Ciemno, zimno, deszczowo i tak do marca/kwietnia, brrr. Nie ukrywam, że najbardziej lubię ciepełko, słońce i zwyczajnie upał 40 stopniowy niż 15 stopni, wiatr i deszcz. Zdecydowanie powinnam mieszkać w ciepłym kraju, cały rok słońce i temperatura nie spadająca poniżej 20 stopni- ideał :)
Jesienią i zimą wpadam w jakiś stan odrętwienia,wiecznie mi zimno, nic mi się nie chce tylko bym jadła i nie wychodziła z domu. Może powinna wziąć przykład z niedżwiedżi i zwyczajnie zasnąć...;)


Na poprawę nastroju i przywołanie ciepłych wspomnień oglądam zdjęcia :)


Cud natury







Mr Drozd



Leśne wrzosy






Jeżyny na drzewie ;)





Las od linijki





Mam słabość do żab, żadna nie ucierpiała z tego powodu ;)






4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie jesień, ale tylko ciepłą i kolorową:)
    pozdrawiam, Paula :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachniało latem... u mnie leje, więc jesień na całego :(

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja podobnie postrzegam jesień, na kolory, owszem, popatrzeć lubię, ale temperatury mogłyby za nisko nie spadać :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, chociażby kropkę- to dla mnie bardzo ważne i miłe :) Dziękuję !