środa, 21 listopada 2012

Hawaje w listopadzie czyli ananas w cieście kokosowym.








Ananas wyszedł z puszki- hasło sieci sklepów też pasuje do tej przekąski, przepis zresztą pochodzi z gazetki sklepu :) Mega pyszne i mega szybkie czyli to co lubię.


Potrzebujemy:

  • ananas w plastrach
  • mąka 100 g
  • jajko
  • cukier 30 g (można mniej)
  • wiórki kokosowe
  • sok ananasowy ok 100 ml
  • proszek do pieczenia 1 łyżeczka
  • olej do smażenia
  • czekolada gorzka 50 g roztopiona lub posiekana

  • patelnia
  • ręcznik papierowy



    Jajko ubijamy z cukrem, dodać mąkę z proszkiem, dolać soku i dosypać wiórki. Plastry lekko osuszonego ręcznikiem papierowym ananasa moczymy w cieście i smażymy z obu strona na rozgrzanej patelni. Przed podaniem posypujemy posiekaną lub polewamy roztopioną czekoladą gorzką.



  • 6 komentarzy:

    1. Wyglądają pysznie, a smakują pewnie jeszcze lepiej :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Pierwszy raz tu zaglądam. Uśmiałam się nad tekstem tłumaczącym nazwę bloga :)
      A ananasy wyglądają na genialny deser.

      Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    3. Mniam! Mam ananasa więc jutro będę pichcić ;)

      OdpowiedzUsuń
    4. mmm pycha. zawsze sobie obiecuję że taki zrobię :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Odnośnie jeszcze tekstu tłumaczącego nazwę bloga, zwróciłam uwagę dzięki Usagi, to ja ostatnio mężowi gotowałam jajka na twardo prawie godzinę :D to tak z moich ostatnich wyskoków :D

      OdpowiedzUsuń
    6. Hej, miło mi jest poinformować, że nominowałam Twojego bloga do akcji Liebster Blog! Życzę miłej zabawy, więcej informacji u mnie na blogu :)

      OdpowiedzUsuń

    Zostaw po sobie ślad, chociażby kropkę- to dla mnie bardzo ważne i miłe :) Dziękuję !