wtorek, 18 lutego 2014

Ferie w obiektywie :)

Buongiorno i wszystko jasne :)

Widok z okna

 Włochy, Alba di Canazei.

Widoki piękne, hotel czysty, śniegu po kolana, temperatura super- ani razu nie zmarzłam na stoku.
Jedzenie wyborne :) zdjęć nie mam bo krępuje się fotografować jedzenie- trochę to dla mnie obciach, jednak ;)

Co kupiłam? parmezan, wino, pesto, szynkę i jakieś ciasteczka- już zjedzone :)

Miasteczko małe, typowe turystyczne, hotele, knajpy i stoki :)
Ludzie sporo, ale nie jak w Międzyzdrojach w lipcu, na szczęście.

Fajna miejscówka, chętnie bym wróciła- szczególnie na pizze, bo narciarz ze mnie żaden :D



Uliczka do hotelu



Knajpki na stoku





A Ty która trasę wybierzesz? Czarna trasa Alberto Tomba, od samego patrzenia strach ;)



Kto chętny do odśnieżania ?;)





Droga powrotna, śnieg jeszcze jest.



I  po śniegu. Austria.




PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, chociażby kropkę- to dla mnie bardzo ważne i miłe :) Dziękuję !