czwartek, 2 stycznia 2014

Top Ten część 4




Silikonowe łopatki, pędzelek i drewniane berło ;)


Jako, że nie posiadam miksera, który potrafiłby ucierać np. masło, posługuje się drewnianą pałką, wolę nazywać to "moim berłem" ;)
Zabrałam je z domu rodzinnego, gdzie leżało w szufladzie i chyba nigdy nie było używane :D

Dobrze się sprawdza i pomaga- chociaż Kitchen Aid to to nie jest ;) :D. Jeśli już mnie ręka boli od ucierania wołam męża :)
A na dodatek dobrze się myje. Berło oczywiście ;)

Silikonowy pędzelek, świetny do smarowane ciasta, potraw mlekiem, roztopionym masłem czy natłuszczania patelni. Higieniczne w utrzymaniu. Kupione za kilka zł.

Silikonowe łopatki- hit ! do wybierania ciasta z misek. Świetnie zbiera ciasto, które nie klei się do tych łopatek jak do innych np. drewnianych. Bardzo polecam :)







PODPIS

1 komentarz:

  1. Ja z "berła" kiedyś korzystałam do przygotowania ciasta drożdżowego, ale teraz korzystam z miksera. Silikonowe pędzel i łopatki to świetna sprawa w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, chociażby kropkę- to dla mnie bardzo ważne i miłe :) Dziękuję !