czwartek, 12 grudnia 2013

Top Ten część 2





Przedstawiam pomocników, którzy pomagają mi opanować owoce oraz ciasto kruche.
Część pierwsza
 tutaj .






Wcześniej już nadmieniłam przy okazji przedstawiania przepisu na tartę, jak bardzo nie lubię zagniatać ciasta kruchego i wtedy na którymś z blogów zobaczyłam reklamę takiego właśnie siekacza. Kupiłam i cud, moje życie stało się prostsze ;)
Siekacz kupiłam w markecie Tesco, za około 15 zł, dobrze leży w dłoni, dobrze się myje- produkt wart zakupu. Teraz w kilka sekund mam posiekane zimne masło z mąką, chwila pracy dłonią i gotowe.





Produkt drugi, to "dziwactwa" do owoców, wykrawacz do melona/arbuza, wyciągacz ogryzka z jabłka oraz tarka do cytrusów. Tarką można zetrzeć grubsze wstążki skórki oraz tymi kółeczkami u góry kilka, ale mniejszych.
Narzędzia kupiłam w Ikea, koszt kilka zł.







PODPIS

6 komentarzy:

  1. Muszę rozejrzeć się za takimi narzędziami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam, niby nic, a pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe i praktyczne wpisy;)
    zapraszam >>> www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jeśli się spodoba zapraszam do obserwujących;)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne gadżety, ułatwiające pracę w kuchni :) Muszę się za takimi rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  5. koniecznie muszę się rozejrzeć za tą tarką do cytrusów, dzięki za pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, chociażby kropkę- to dla mnie bardzo ważne i miłe :) Dziękuję !